Matilda Björkman

Fredag

Kategori:

Hallojsan!
Dagen började med att man typ låg i sängen
jätte länge, jag ville verkligen inte gå upp..
Sen när jag väl va uppe så hittade man inte
plattången, jag visste inte att den hade ben
nu för tiden.. Så väntade man på Ebban också..
Sen när jag väl va i skolan va jag 10 minuter sen! Grattis!!
Sen typ i skolan så hade vi engelska, svanska och sen idrott.
Sen skulle vi åka pulka med klassen, så då gick vi till campingen.
Kan ju säga att man var jävligt snöig och blöt överallt!!!! 
Fråga killarna i klassen varför!!!!!
Sen gick jag, katta och becca g till sjöormen och satt där typ nån timme,
sen kom sebbe och hämtade mig och katten! :)
Så skjussade han hem mig,
så då åkte man ut till vantisen! :)
Det gick inte jättebra att rida, han blev sur idag, och hållde på och
kikade m.m. men men..
så imon kommer han gamla ägare och hälsar på! :) ska bli
super skoj!!
så snart ska man soovaa!


peaceandlove M


och Emma är så jävla bääst! <3

Kommentarer

  • Emma Lommi säger:

    Du är bättre än bäst!! :D <3 Jag älskar dig Bästavän! <33

    2010-01-20 | 18:19:56
    Bloggadress: http://emmalommi.devote.se

Kommentera inlägget här: