Matilda Björkman

wonderful life

Kategori:

tjoobree!
allt bra här! bara att det är så jävla kallt rent ut sagt! aja, vintern går fort.. igår var jag och katta kollade på hockey mycket trevligt! sen sova jag hos henne var ju sjukt länge sen! vi kollade på film typ hela kvällen. först var jag i stallet och kollade på klubbdressyren, blir så jävla arg med!!! hur fan kan folk bete sig så?! en vuxen människa lixom, inte okej... aja, blev ju bra sen jalla fall! idag åkte jag till stallet runt halv två, vanten fick vila idag för han vaccinerades igår så han får ta det lite lugnt nu några dar! men ska skritta honom en sväng imon tänkte jag. fick jalla fall rida doris en liten sväng, jag ska hjälpa till att sätta igång henne nu för hon har varit halt och inte blivit riden på typ flera veckor! mycket fin häst osv. hoppas ni har det as bra! ses!

love M

jag älskar dig!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: