Matilda Björkman

so follow me down..

Kategori:

tjooo!
inte hänt för mkt eller så.. typ svinkallt ute, i morse var de -20 (!!!!!!!!) helt sjuuuuuuuuukt! sen är jag ju med i ryttarlucian med, hoppas att jag inte blir lucia!!!! så nu håller vi ju på och över till det osv. lottningen är på lördag på stan, och vi har redan vårat första luss på söndag, så snabba ryck! skolan kan ju bara ta sig i röven också!!!!! vissa lärare vill man bara....... ja precis!!!! vanten har varit superfin nu hur länge som helst, idag cpade han sönder! hann typ skritta 3 m innan han började cpa!!!!!!! imon blir de rida lektion på busen. sen måste jag säga att jag längtar tills jag börjar gymnasiumet! orkar fan inte med prästängen längre, snacka om att man tröttnar efter 2,5 år....... men men, bara stå ut en termin till!! jaja, hoppas ni mår bra! ses!

love M

föralltid du!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: