Matilda Björkman

jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig

Kategori:

tjollahopp!
vet att jag suger på att uppdatera men ni suger på att kommentera! vanten har vell gått lite sisådär några dagar, igår gick de inte alls bra, och idag när jag tömkörde honom var han hur fin som helst (!) men bara att kämpa på som vissa säger! och som vanligt suger skolan.. mitt liv är vell inte högst upp på listan kan jag vell inte påstå, men jag har ju levt med det hela livet så antar att jag får fortsätta med det då! sen ska jag försöka att uppdatera varje dag med! sen btw, så är jag med i lucian i stallet, vårat första luss var i söndags och tycker det gick skit bra faktist! på måndag står de lucia hela dagen! men det är de värt! hoppas ni mår toppen" ses!

love M

i just need somebody who love´s me, for who i am..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag älskar dig som du är (pappa)

    2010-12-07 | 21:25:23
  • rebecca säger:

    uppdatera oftare! :)

    puss

    2010-12-08 | 10:40:03
    Bloggadress: http://beccapeccabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: