Matilda Björkman

tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

Kategori:

heeeeeeej!
ojdå, va ett bra tag sen nu! har inte gjort något speciellt så, eller förra veckan va jag på liseberg med fina tjejer. Va sjukt mycket folk, så stog mest i kö tycker jag men de blev lyckat endå och måste göras om! och hästen går sjukt bra nu för tiden, och i september tänkte jag att vi ska va med på klubbhoppning, och sen komma ut på lite lokala tävlingar! i helgen va de tävlingar på persö. sov där ute från torsdag! blev en lyckad helg, saknar persö sjukt jävla mycket!! villl tillbaka nuuuuuuuuuuuu! sen nästa vecka börjar ju skolan, nian................ men ska bli rätt skönt att komma in i sin vanliga vardag jalla fall! hoppas på ett bra schema och inte så långa dagar! men ska njuta nu av dom sista dagarna på sommarlovet jalla fall! ha de fiiiiint! ses!

love M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: