Matilda Björkman

forever young

Kategori:

tjoo!
nu har jag flyttat upp vantis till stora stallet, faktist lite skönt! så får hoppas att han trvis där, värkade så igår jalla fall! gick hem från skolan mådde verkligen inte bra.. men sen blev jag lite bättre så då följde jag med pia ut till casper, som för övrigt jag har saknat hela sommaren!! men han kommer tillbaka till persö idag :) roligt att rida honom igen. sen åkte jag till vanten, och vid åtta va de us möte så va hemma ca 21.20 typ, sent jag vet men men.. sen för övrigt förutom min förkylning och hals ont så mår jag rätt bra! finns folk som gör de värt att leva!! :) idag ska jag åka till kalmar med becca och kolla på häst till henne, får hoppas att de är nån fining! ha det!

love M


casper! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: