Matilda Björkman

like the angel..

Kategori:

ojj, har inte bloggat på ett tag.. har inte haft tid? menmen får vell börja nu igen då :) jag har inte gjort så mycket faktist i helgen var de tävlingar på persö, fredagen var rolig, lördagen önskar jag inte hade funnits! usch hatar verkligen när de händer saker med min familj eller dom som står mig nära.. men tur att det gick så bra men endå man tänker på vad som kunde ha hänt.. :( lördagen blev lång, red casper och corona på kvällen och gick med larissa i 30 minuter för hon hade kolik stackars lilla pollen.. på söndagen var jag trött eftersom jag sov över i stallet hela helgen.. men de va kul! efter tävlingarna så var de vårspelsträning, jag ska ju ha lilla hiawatha! haha han kan ju faktist bli pigg om han vill :) så gasen i botten gäller det på fredag! sen nu måndag, först var de skola, jag gick efter so:n jag pallar verkligen inte nu.. jag åkte till vanten så kom bella och hjälpte mig med min lilla prins, gick super! sen på kvällen åkte jag upp till sjukan och hälsade på pappa♥ kan ju säga att jag älskar honom så sjukt mycket! finns ingen bättre pappa.. sen tisdag, skolan suger fortfarande! men gick hela dan jalla fall, men jobbigt endå.. sen så när jag kom hem bytte jag om, och sen åkte vi och hämtade pappa, han fick ju åka hem idag sen åkte jag till vanten bella kom och hjälpte mig idag med, gick rätt så bra men kan ju inte rida så ordentligt för jag har sjukt ont i ryggen.. imon ska jag rida corsika också, ska bli skojj! :) men ni får ha det så bra!

peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: