Matilda Björkman

life sucks..

Kategori:

varför ska allt hända på samma gång? men de är vell så ska de hända nått ska de göras ordentligt.. du kanske tror att jag har det hur bra som helst, visst jag bor i ett fint hus, och? sen är jag trött på folk som inte klarar sig själva, man måste springa och lipa till nån.. så får man utskällning för man säger sin åsikt? de är väldigt moget tycker jag, och så självklart måste man bara säga till mig, för att jag är den som säger min åsikt, men och ni fattar inte hur många fler de är som snackar men jag skiter fullständigt i er vi får vell så vad som händer hur många de är som tycker att en vuxen person ska bete sig så? men visst jag kan också springa och lipa till nån så kan ju ni med på en utskällning för allt ni har sagt? nej de tänker jag inte göra för jag klara mig bra själv, jag behöver ingen som ska "hjälpa" mig.. och ni säger att alla kommer kolla på och skratta när jag får min "utskällning" men vi får vell se.. och jag har inte snackat skit! jag har sagt vad jag tycker...
sen mår jag allmänt dåligt som sagt allt händer på samma gång.. fick reda på en hemsk sak i helgen, vet inte vad de är med min familj dom berättar alltid allting så sent, men vi får hoppas att de går bra..
aja ni får gärna ha det mycket bättre än mig!


Kommentarer

  • Karin Granath säger:

    Det är bra när man vågar stå för det man tycker det är inte skitsnack. Hoppas att allt löser sig för dig och det gör det säkert men bara du är stark och kanske det kan vara bra att prata med någon som inte pratar vidare. Det behöver inte alltid vara en vuxen person utan bara en bra vän. Tänker på dig.

    2010-04-12 | 10:23:41

Kommentera inlägget här: