Matilda Björkman

everybody looking for love

Kategori:

min helg har varit super bra! i fredags var de blandade känslor hela jävla kvällen, men annars så va det kul folk! :)
discot sög, knappt nått folk var allmänt tråkigt.. lördan började med att jag åkte till lilla hästen red honom ute på banan blåste som tusan så han var spänd men annars så.. sen åkte jag till becca vi kollade på hockey, och HV vann såklart, världensbästa hockey lag juuuuu! sen käkade vi och kollade på film typ hela kvällen, men de va mysigt sov hos henne med, gick och la mig vid halv sex, och sen kommer ungjävlen och väcker mig vid elva -.- så är rätttt så trött nuuu.. men kan ju säga att de var en värd helg, tack alla som gjorde min helg så jävla bäst! :):):):):):)

peace


Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Gumman underbar helg!! :)



    Hihihi du e bäst det vet du va!!!!?!

    <3

    2010-04-19 | 15:32:26
    Bloggadress: http://rebeccagranath.blogg.se/
  • matilda säger:

    du är så jävla bra älskling! <3<3

    2010-04-20 | 10:38:54

Kommentera inlägget här: